Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog.
Ξεκίνησα να γράφω ό,τι σκέφτομαι πριν χρόνια. Σε τετράδια, θρανία, σημειωματάρια, post it. Βοηθάει πάρα πολύ αυτά που έχεις μέσα στο κεφάλι σου να τα κάνεις αράδες. Ξεθολώνεις.
Πριν χρόνια επιχείρησα να στήσω αυτό το blog.
Τότε ήμουν ξένη ανάμεσα σε ξένους.
Πρώτη φορά στο εξωτερικό, χωρίς κανένα δικό μου άνθρωπο, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus.
Ομολογουμένως είχα χρόνο!
Έγραψα λίγο, αλλά μετά άφησα το πανέμορφο Βουκουρέστι και επέστρεψα πίσω στα πάτρια εδάφη, όπου ο χρόνος ήταν περιορισμένος και σταμάτησα να ασχολούμαι.
Στις 2 Αυγούστου 2014, με δέχτηκαν ως συντάκτρια στο pillowfights.gr.
Μια απροσδόκητη εξέλιξη, η οποία άλλαξε τη ζωή μου πολύ προς το καλύτερο και με έφερε πάλι σε επαφή με ένα κομμάτι του εαυτού μου που έτεινα να ξεχάσω.
Συμπέρασμα: μη σταματάτε να κάνετε πράγματα που αγαπάτε και σας αρέσει να τα κάνετε. Μπορεί να μη βρεθεί ποτέ κάποιος στο δρόμο σας που να σας θυμήσει πως τα αγαπούσατε, όπως συνέβη με εμένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου