Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Η ευτυχία μου είμαι εγώ



Η ευτυχία μου είμαι εγώ, όχι εσύ.
Όχι μόνο γιατί εσύ μπορεί να είσαι περαστικός,
Αλλά κι επειδή εσύ θέλεις να είμαι αυτό που δεν είμαι.
Δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένη όταν αλλάζω
Μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω τον εγωισμό σου.
Ούτε μπορώ να νιώσω ήρεμη όταν με κριτικάρεις που δε σκέφτομαι σαν εσένα
Ή που δε βλέπω όπως εσύ.
Με φωνάζεις επαναστάτρια.
Κι όμως κάθε φορά που απέρριψα τα πιστεύω σου
Εσύ επαναστάτησες ενάντια στα δικά μου.
Δεν προσπαθώ να διαμορφώσω το μυαλό σου.
Ξέρω πως είναι δύσκολο να είσαι απλά εσύ.
Και δεν μπορώ να σου επιτρέψω να μου υπαγορεύσεις τι θα είμαι-
γιατί βάζω όλη μου την προσοχή να είμαι εγώ.
Είπες πως είμαι διάφανη
Κι εύκολα με ξεχνούν.
Γιατί τότε προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις τη ζωή μου
Για ν’ αποδείξεις στον εαυτό σου ποιος είσαι;

~ Από το βιβλίο «Δεν είμαι ούτε ιεροσυλία ούτε προνόμιο. Μπορεί να μην είμαι αποτελεσματικός ή εξαιρετικός, αλλά είμαι εδώ», της Μισέλ.
*Υπάρχουν μόνο 500 αντίτυπα του συγκεκριμένου βιβλίου, το οποίο εκδόθηκε σε ένα βιβλιοπωλείο στο Σαν Φρανσίσκο.

Στο βιβλιοπωλείο αυτό υπάρχει ένα μοναδικό τμήμα που τυπώνει χειρόγραφα ανθρώπων σαν κι εσάς κι εμένα, αγνώστων ποιητών και συγγραφέων. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα φωτοτυπήσεις, να τα πιάσεις μ’ ένα συρραπτικό και να τα τοποθετήσεις στο ράφι. 


2 σχόλια:

  1. αυτό ειναι τομόνο σίγουρο. αν δεν εχεις μέσα σου κάτι δεν μπορείς να δώσεις τίποτα σε κανέναν
    κανε οτι νιωθεις πες οτι θελεις αλλα προσεχε να χαμογελας

    ΑπάντησηΔιαγραφή