Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Το τραγούδι της ημέρας: Δεν τελειώνει εδώ- Switch


Δεν τελειώνει εδώ

Δεν τελειώνει εδώ, δεν θα τ' αφήσω
να χαθεί κι αυτό
δεν τελειώνει εδώ


Μες σε φλεγόμενες σκέψεις να σου μιλώ
γιατί η ζωή είναι φωτιά που δεν σβήνει με νερό
Μες σ' ανθρώπους κενούς βρήκα δικό μου περιεχόμενο
κι ας γκρέμιζαν το όνειρο εγώ έχτιζα το επόμενο
από πιτσιρικάς ίδια ζωή με ίδια καρδιά με ίδια φωνή
υποσχέθηκα πως θα ζω την στιγμή 
και πως θα κρατώ τα λίγα και καλά μπρος το πολύ
και κάπως έτσι χάραξα εμμονές
δεν είναι τι μπορείς είναι πραγματικά τί θες
ότι κι αν λες αν δεν το κάνεις πάει χαμένο
και στο τέλος κενός μ' ένα ακόμα απωθημένο
αποφάσισα να ανέβω τα σκαλιά γιατί στόχευα από μικρός όλο και πιο ψηλά
πιο ψηλά, πιο ψηλά, πάω και όπου βγει 
κι αν με νιώθεις ρε μάγκα τα λέμε στην κορυφή


Δεν τελειώνει εδώ δεν θα τ'αφήσω
να χαθεί κι αυτό, θα πολεμήσω
Δεν τελειώνει εδώ, κι αυτό το βράδυ
μοιάζει δύσκολο, μα δεν τελειώνει εδώ


Μου λέγαν πως είμαι τρελός η ζωή πως είναι αλλιώς 
και πως θα πρεπε να μείνω ταπεινός και σιωπηλός
μα ένιωθα ξεχωριστός, δεν τους άκουσα, πιο τυχερός 
νιώθω όσο περνάει ο καιρός
12 χρόνια ακυρώνω συμβουλές, 
φροντίζω να' ναι το σήμερα καλύτερο απ' το χθες
κι ότι άκουσες φωνές είναι κι αγιάτρευτες πληγές
για να θυμάμαι δεν τις κλείνω τις αφήνω ανοιχτές
στα λίγα λόγια βρήκα την ουσία
στα πιο κλεφτά φιλιά ένιωσα αγάπη και αξία
μέσα σε τόσες αγκαλιές την απουσία
μα όλα τα όμορφα τα ένιωσα μέσα από την φιλία
Πολλά δεν είχα στην τσέπη μα δεν μου λείψανε
όσο αυτοί που στα δύσκολα μ' εγκαταλείψανε
δεν εξηγήσανε, πόρτες μου κλείσανε
μα εγώ έλειπα όταν ξανά γυρίσανε.


Στα μάτια έχω την σπίθα στα λόγια χρώμα
πολλοί δεν το θελαν όμως εδώ είμαι ακόμα
στις πλάτες έχω φτερά στα χέρια ασπίδα
και στην σκέψη τριγυρίζει μοναχή πάντα η ελπίδα
Στα μάτια έχω την σπίθα στα λόγια χρώμα
πολλοί δεν το θελαν όμως εδώ είμαι ακόμα
στις πλάτες έχω φτερά στα χέρια ασπίδα
και στην σκέψη τριγυρίζει μοναχή πάντα η ελπίδα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου