Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Με λένε Νεφέλη




Με λένε Νεφέλη…
Ήρθα σε αυτό τον κόσμο πριν 15 μήνες..
Το ταξίδι μου εδώ , είχε κάποιες δυσκολίες, που με την αγάπη των γονιών μου και των φίλων τους, προσπαθώ να ξεπεράσω.
Όταν ακόμα βρισκόμουν στην κοιλίτσα της μαμάς μου, οι γιατροί είπαν ότι έχω διπλή αιμορραγική κύστη δεξιάς ωοθήκης, με αποτέλεσμα να γεννηθώ πρόωρα. Έτσι 3 ώρες μετά την γέννηση μου η κύστη μου έσπασε και έκανα το πρώτο μου χειρουργείο.
Σαν προωράκι όμως που ήμουν αντιμετώπισα και άλλες δυσκολίες, 2 λοιμώξεις του εντέρου , 2 του αναπνευστικού και 1 ανακοπή, μέχρι που την 10η ημέρα της ζωής μου έπαθα την εγκεφαλική αιμορραγία.
Μετά από μια σειρά επεμβάσεων , έχω μια μόνιμη καρδιοκοιλιακή βαλβίδα παροχέτευσης εγκεφαλονωτιαίου υγρού. ….
Δεν ξέρω τι σημαίνουν όλα αυτά… Είμαι πολύ μικρή ακόμα…
Ξέρω μόνο πως απέκτησα πολλούς νέους φίλους με περίεργα ονόματα…
• Παιδοχειρούργος
• Φυσιοθεραπευτής
• Υδροθεραπευτής
• Παιδονευρολόγος
O τελευταίος λέγεται παιδοoφθαλμιάτρος…
Μαζί του θα κάνω μια νέα αρχή επεμβάσεων για να μπορώ να βλέπω καλύτερα, μιας και από το ένα μάτι έχω χάσει την όραση μου και το άλλο βλέπει μόνο κατά 3/10 …
Οι γονείς μου, κάνουν ότι μπορούν, αλλά απ’ότι έχω καταλάβει δύο άγγελοι δεν φτάνουν για να μπορέσω και εγώ να ανοίξω τα φτερά μου….
Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αποκτήσουν και οι γονείς μου καινούργιους φίλους, που θα τους βοηθήσουν να με στηρίξουν με τον καλύτερο τρόπο.
Σας περιμένω λοιπόν να με γνωρίσετε και να γνωρίσετε και εκείνους στην εκδήλωση που θα κάνουν οι φίλοι μας από τον Σύλλογο Ενεργών Πολιτών «Η Μέδουσα», την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015, στο Ψητοπωλείο Village, στην Ερέτρια, στις 20:30. Τιμή Πρόσκλησης: 10 € Ενήλικες, 6 € παιδικό. Για τον ίδιο σκοπό θα πραγματοποιηθεί λαχειοφόρος. Τιμή Λαχνού: 2 €






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου