Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Αγόρια για φίλημα


Χαμογέλα μου! Γιατί σου πάει τόσο να χαμογελάς και είσαι τόσο όμορφος όταν το κάνεις. Χωρίς το χαμόγελό σου, νιώθω πως κάτι πάει στραβά. Δεν ξεκινάω τη μέρα μου με την ίδια αισιοδοξία. Όταν είσαι κατσούφης, θλίβεται κάτι μέσα μου. Ψάχνω τρόπους να σε κάνω να χαμογελάσεις.
Αγκάλιασε με! Την έχω ανάγκη αυτή την αγκαλιά. Είτε είναι μετά από μια δύσκολη ημέρα, είτε απλά μια αγκαλιά στο άσχετο. Εκεί που καθόμαστε στον καναπέ και βλέπουμε μια ταινία.
Δε μου αρέσει να καθόμαστε ο καθένας σε μια γωνιά και να κοιτάμε σαν αποχαυνωμένοι μια οθόνη. Η αγκαλιά σου με ζεσταίνει και μου δίνει θαλπωρή, σιγουριά, ασφάλεια και  λίγη από τη θέρμη του κορμιού σου.
Άκουσέ με! Όταν σου ζητάω να μιλήσουμε, σημαίνει πως κάτι με προβληματίζει. Είτε αυτό έχει να κάνει με εμάς, είτε με κάτι άλλο που μου συμβαίνει. Είναι πολύ όμορφο να ξέρω πως είσαι εκεί να με ακούσεις και δε χρειάζεται να τρέξω σε κάποιον άλλο.
Μίλα μου! Γιατί δε φτάνει να μιλάω μόνο εγώ. Για να υπάρχει μια καλή επικοινωνία στη σχέση μας, θέλω να ξέρεις πως κι εγώ είμαι εδώ για να σε ακούω. Όταν κάτι σε απασχολεί, πες το μου. Μη ντρέπεσαι. Δε μπορώ να μαντέψω τι υπάρχει μέσα στο μυαλό σου. Οι υποθέσεις μου μπορεί να είναι λαθεμένες και αυτό να φέρει ρήξη μεταξύ μας.
Μη κάνεις πλάκα όταν μιλάω για σοβαρά ζητήματα. Αν ήθελα να κάνουμε πλακίτσα θα σου έλεγα κάποιο ανέκδοτο ή κάποια αστεία ιστορία. Αλλά όταν έχω ένα πρόβλημα, στο εκμυστηρεύομαι και ζητάω την άποψή σου, μη το διακωμωδείς. Μου δίνει την εντύπωση πως δε σε ενδιαφέρουν τα προβλήματά μου.
Να είσαι μαζί μου και στα καλά και στα άσχημα. Αν είσαι εδώ μόνο στις καλές στιγμές και στις δύσκολες λακάς, να ξέρεις πως θα αναζητήσω αλλού βοήθεια. Και αυτό δε θα έχει καλό αποτέλεσμα γιατί θα απομακρύνει ένα κομμάτι μου από εσένα και θα σταματήσω πια να υπολογίζω πως είσαι τόσο σημαντικός για εμένα και πως εγώ είμαι τόσο σημαντική για εσένα.
Κοίταξέ με! Γιατί ως γνωστόν μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Το βλέμμα σου μου λέει πολλά. Όταν δε το ρίχνεις πάνω μου, νιώθω πως σε έχω ξενερώσει με κάτι. Σε πιο τραβηγμένες περιπτώσεις, μπορεί να σκεφτώ πως δε με θέλεις πια ή πως άλλη είναι αυτή που πλέον το μονοπωλεί.
Παίρνε πρωτοβουλίες! Όχι μόνο όσο αφορά εμένα, εμάς. Γενικά για τη ζωή σου. Μη περιμένεις σπρώξιμο από εμένα. Δεν είμαι η μαμά σου και ούτε θα γίνω ποτέ. Και δε θέλω να με βλέπεις και έτσι. Ούτε να με συγκρίνεις μαζί της φυσικά.
Μη με αποκόπτεις από τις παρέες μου, όπως δε θες κι εγώ να σε αποκόπτω από τις δικές σου. Είχαμε ζωή και πριν γνωριστούμε. Χρειαζόμαστε τους φίλους μας και αυτά που κάνουμε μαζί τους. Ο καθένας μας χρειάζεται λίγο χρόνο με κάποιο άλλο άτομο. Και φυσικά να κάνουμε πράγματα που δε μπορούμε να κάνουμε μαζί. Εμείς θα πάμε για shopping, που εσείς δεν αντέχετε κι εσείς θα δείτε μπάλα πίνοντας μπύρες και βρίζοντας.
Μη γίνεσαι ένα με τον καναπέ, αφού περάσει λίγος καιρός. Άμα βαλτώσουμε εμείς, θα βαλτώσει και η σχέση μας. Οι έξοδοι- μόνοι μας ή με παρέα-, οι εκδρομούλες είναι αλατοπίπερο σε μια σχέση. Αν το μόνο που κάνουμε είναι να αράζουμε σπίτι και να βλέπουμε ταινίες, αγκαλιά με ένα μπολ ποπ κορν, στο τέλος και θα βαρεθούμε και θα παχύνουμε.
Μη γκρινιάζεις όταν σου κλέβω το τελευταίο κομμάτι πίτσα. Το ξέρω πως δε παρήγγειλα επειδή δε πεινούσα, αλλά όταν την είδα μου ‘ρθε λιγουρίτσα. Να ‘τρωγα ολόκληρη πίτσα για μια λιγουρίτσα;
Κάνε μου ένα κομπλιμέντο όταν αλλάζω κάτι στην εμφάνιση μου. Δεν το κάνω μόνο για εμένα. Το κάνω και για εσένα. Για να σου αρέσω. Αν όντως με γουστάρεις, δε θα ‘πρεπε να σου είναι δύσκολο να καταλάβεις τη διαφορά. Άσε που το κοπλιμέντο σου θα μου ανεβάσει τη ψυχολογία (τι θα έλεγες το βράδυ για αισθησιακό χορό και αχαλίνωτο σεξ, μέχρι που να τρέμουν τα πόδια μας;).
Να είσαι άνετος μαζί μου. Αυτό δε σημαίνει όμως πως πρέπει να το παρακάνεις με τις φυσικές ανάγκες. Δεν είναι ανάγκη να ρεύεσαι μέσα στη μούρη μου, μετά από εφτά κομμάτια πίτσα και τρεις μπύρες. Μπορείς να γυρίσεις το κεφάλι από την άλλη. Και όταν πέρδεσαι, μη με κουκουλώνεις κάτω από τα σκεπάσματα. Μετά τη πρώτη φορά που μου φάνηκε αστείο, δε με διασκεδάζει πια.
Κάνε με να νιώσω πως δεν είμαι μια γυναίκα συν στη λίστα σου, αλλά είμαι η μοναδική. Εκείνη που σε κάνει να μη θέλεις να θυμάσαι το παρελθόν σου με άλλες γυναίκες.
Μπορεί να ζητάω πολλά, αλλά έτσι είμαστε εμείς οι γυναίκες. Απαιτητικές. Δε σου κρύβω όμως πως μόλις σου περιέγραψα τον άντρα που θέλουμε όλες. Αλλά επειδή κανείς δεν είναι τέλειος, αρκεί να κάνεις κάποια από αυτά και θα η κοπέλα σου θα νιώθει η πιο τυχερή γυναίκα στο κόσμο.
Είδες; Εμείς ξέρουμε τελικά τι θέλουμε. Μήπως αυτοί που δε ξέρουν, είστε εσείς;
Πρώτη δημοσίευση: www.pillowfights.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου